Hybridné BMW 745Le xDrive prejde na elektrinu 55 km

Automobilka BMW pred niekoľkými týždňami zásadným spôsobom modernizovala vzhľad svojej vlajkovej lode, limuzíny radu 7. Spoločne s faceliftom, ktorý sa dotkol prevažne estetického vyhotovenia predných partií, prišiel rad aj na modernizáciu hybridnej verzie s názvom 745Le xDrive.   BMW 745Le xDrive znamená, že modelový rad 7 poháňa motorizácia interne označená ako 45e (plug-in hybrid s 3-litrovým… Prečítať celé
Vydané 19. februára 2019 / Autor / Obsahuje tieto témy: , , , , ,

Automobilka BMW pred niekoľkými týždňami zásadným spôsobom modernizovala vzhľad svojej vlajkovej lode, limuzíny radu 7. Spoločne s faceliftom, ktorý sa dotkol prevažne estetického vyhotovenia predných partií, prišiel rad aj na modernizáciu hybridnej verzie s názvom 745Le xDrive.

 

BMW 745Le xDrive znamená, že modelový rad 7 poháňa motorizácia interne označená ako 45e (plug-in hybrid s 3-litrovým benzínovým motorom), L svedčí o predĺženej verzii limuzíny a xDrive je názov pre vyspelý pohon všetkých štyroch kolies. Predĺžená verzia má rozmery 5 260×1 902×1 479 mm a rázvor kolies 3 210 mm.

Automobil s hybridným pohonom dokáže zrýchliť z 0 na 100 km/h už za 5,1 sekundy a kombinovaná spotreba benzínu predstavuje 2,6 až 2,3 l/100 km. BMW 745Le sa dá nabíjať nielen pomocou kábla, ale aj počas jazdy vďaka rekuperácii energie.

Hlavným motorom je benzínový agregát, 6-valec (2 998 cm3) a max. výkonom 210 kW a krútiacim momentom až do 450 Nm. Hlavný motor je podporený elektrickým pohonom s výkonom 83 kW/265 Nm. Dovedna tieto motory poskytnú maximálny krútiaci moment ohromných 600 Nm a  spoločný výkon nanajvýš 290 kW (394 koní).

INZERCIA

Li-ion akumulátory s kapacitou 12 kWh umožňujú čisto elektrický dojazd až do 55 kilometrov a maximálnu „elektrickú“ rýchlosť až 110 km/h, čo je o 20 km/h viac ako dokázala verzia pred faceliftom.

BMW 745Le xDrive sa začne predáva už v apríli tohto roka.

 

Pokračujte na ďalší príspevok »