Krátky vianočný klip odhaľuje, čím si prechádzajú všetci kreatívni ľudia
Byť kreatívnou osobnosťou je častokrát bremenom, ktoré spôsobuje v bežnom živote početné problémy. Každý jeden človek, ktorý dostal a rozvíjal talent na čokoľvek, čo spadá do kategórie „kreatívne“, dobre pozná hodiny a hodiny strávené vylepšovaním, piplaním, zdokonaľovaním niečoho, čo napokon aj tak skončilo v šuflíku alebo v koši, pretože z toho nemal ten správny pocit…. Prečítať celé
Byť kreatívnou osobnosťou je častokrát bremenom, ktoré spôsobuje v bežnom živote početné problémy.
Každý jeden človek, ktorý dostal a rozvíjal talent na čokoľvek, čo spadá do kategórie „kreatívne“, dobre pozná hodiny a hodiny strávené vylepšovaním, piplaním, zdokonaľovaním niečoho, čo napokon aj tak skončilo v šuflíku alebo v koši, pretože z toho nemal ten správny pocit. Kreatívna osobnosť často trpí tým, že svoje dielo nepovažuje za dosť dobré a neraz sa vnútorne bije s myšlienkami, že sama nie je dosť dobrá. Lenže ak sa nájdu ľudia, ktorým sa dielo páči, všetky tieto negatívne pocity a dojmy sa razom zmenia.
Takúto skúsenosť približuje najnovší vianočný klip od Apple, v ktorom sa však produkty od tejto americkej spoločnosti objavujú skutočne iba marginálne. Zámerom tvorcov bolo vytvoriť trocha dojímavý, v každom prípade však pravdivý a na kreatívu mimoriadne bohatý spot, ktorý najmä v tomto predvianočnom období upozorní na to, čo je snáď najpodstatnejšie – zdieľanie.
Samotný klip s názvom “Share Your Gifts“, teda „Zdieľaj svoje dary“, je milý, má zápletku aj prekvapivé rozuzlenie, po vizuálnej stránke je naozaj krásny. Na jeho jedinečnosti pridáva aj skutočnosť, že počítačom vytvorená bola iba postavička hlavnej hrdinky a jej psa, prostredie vytvorili tvorcovia ručne a fyzicky.
Ryan, výkonný kreatívny riaditeľ, tvrdí nasledovné: „Mohli sme prostredie vytvoriť v počítači, museli by sme vložiť mimoriadne úsilie, aby vyzeralo ako ručne vyrobené. Aby sme dosiahli týchto „ľudských“ kvalít, musíme scénu vyrábať ručne.“