LIFESTYLE
Louis Vuitton predstavil ďalší kontroverzný produkt. Zakúpiť si môžete desiatové vrecko za takmer 3-tisíc eur
Módny gigant už v minulosti uviedol na trh niekoľko produktov, ktoré nadšencov módy šokovali a pobavili.
Predminulý rok predstavil tašku cez rameno v podobe plechovky na farbu.
Lenka Šamajová
Rodáčka z Kysúc, ktorá žije v Trnave. Písanie je jej blízke od strednej školy, pričom už tretí rok študuje na fakulte masmediálnej komunikácie. Od októbra 2021 pôsobí ako stážistka v denníku SME. Okrem toho pôsobila ako redaktorka v Startitupe, aktuálne píše pre UnitedLife. Vo voľnom čase nepohrdne ani poéziou.
Existuje viacero spôsobov, ako ušetriť desiatky eur za týždeň. Jedným z nich je napríklad nahrádzanie jazdy autom za verejnú hromadnú dopravu či chôdzu. Výnimku však netvorí ani nosenie si jedla do práce.
Módna značka Louis Vuitton danému zvyku prináša nový rozmer. Desiata z domu nemusí byť efektívna len pre vašu peňaženku, ale aj pre vášho módneho ducha. Ako informuje portál Czechcrunch, uvedená ikonická značka predstavila nadčasovú desiatovú tašku, vďaka ktorej vás v práci už nikto neprehliadne.
Kontroverzia produktov
Louis Vuitton, ktorý je súčasťou impéria LVMH patriacemu jednému z najbohatších ľudí na svete Bernardovi Arnaultovi, zvykne fanúšikov módy do značnej miery šokovať. Príkladom je situácia z predminulého roka, kedy predstavil tašku cez rameno v podobe plechovky na farbu.
Do dejín módy sa zapísal aj rok 2007, kedy na trh uviedol ďalší kontroverznejší produkt v podobe obyčajnej károvanej tašky na bielizeň.
Začiatok tohtoročnej sezóny známa francúzska značka odštartovala s neobyčajným vreckom na desiatu. Síce väčšina z nás si ju predstaví v papierovej forme, Louis Vuitton sa ani pre tentokrát nenechal zahanbiť.
Ide o tašku z hovädzej kože, ktorú zdobí veľký nápis názvu módneho giganta. Výnimku netvorí ani horná pracka či vygravírovaný štítkový popis s názvom firmy a rokom jej založenia.
Luxusná desiatová taška môže byť súčasťou aj vašej pracovnej garderóby, pokiaľ máte po ruke viac ako 3-tisíc dolárov, čo je v prepočte na našu menu takmer 3-tisíc eur.
Limitovaná dostupnosť
Pokiaľ by ste chceli na oficiálnej webovej stránke zistiť viac o danej novinke, nič nové sa nedozviete. Web neuvádza oficiálny opis produktu, necháva potenciálnych zákazníkov v napätí.
Ide však naozaj o obyčajne neobyčajné vrecko na desiatu, ktoré nedisponuje žiadnymi uchami na držanie či nosenie na chrbte. Jeho súčasťou okrem jednej hlavnej a dvoch menších nie sú žiadne priehradky, do ktorých sa zmesti viacero predmetov rôznych veľkostí.
Avšak aj napriek obmedzenému vybaveniu ho možno jednoducho priradiť k ikonickej značke. Typickým poznávacím prvkom je jemná oranžová farba, ktorá má byť v rovnakom odtieni, ako ikonické papierové nákupné tašky danej značky.
Známy hudobník Pharrell Williams, ktorý od minulého marca v Louis Vuitton zastáva pozíciu kreatívneho riaditeľa pánskej módy, sa popri svetovým kolekciám venuje aj danému nezvyčajnému druhu módy. Svojím nástupom do spoločnosti nahradil zosnulého dizajnéra Virgila Abloha.
V predaji takzvaného Sandwich Bag je však jeden háčik. Dostupný bude iba v predajni v kalifornskom Hollywoode, kde debutoval. Rovnako nebude predávaný ani na internete. Pokiaľ ste chceli svoje našetrené peniaze investovať do nezvyčajného vrecúška na desiatu, do svojich nákladov budete musieť zarátať aj cestu na západné pobrežie Spojených štátov amerických.
Podobné kroky značky Gucci
Ak ste si mysleli, že Louis Vuitton je jedinou značkou, ktorá nadšencov módy dokáže šokovať a zabaviť, ste na omyle. Značka Gucci pred niekoľkými rokmi na trh uviedla roztrhané pančuchy za približne 160 eur, uvádza portál Refresher. Síce na začiatku sa produkt nezaobišiel bez posmeškov, aj napriek tomu sa vypredal.
Išlo o čierne pančuchy, ktorých súčasťou boli diery či očká. Síce mnoho ľudí bolo presvedčených o tom, že silonky s použitým dojmom sú automaticky odsúdené na neúspech, priaznivci talianskej značky ich presvedčili o opaku.
Produkt bol dostupný u známeho predajcu luxusného tovaru SSENSE, pričom sa vypredal skôr než sa očakávalo. Síce mnoho používateľov sociálnych médií uverejňovalo skeptické komentáre, že ich použité pančuchy sa od týchto s astronomickou cenovkou nelíšia, rozdiel medzi nimi predsa existuje.
Gucci silonky majú špeciálne vybavenie v podobe vytkaného loga značky na elastickej časti vysokého pásu. Avšak aj napriek danému luxusnému detailu sa začali šíriť konšpirácie ohľadom toho, že silonky sú len poškodenými a vyradenými kusmi, na ktorých sa snaží značka zarobiť.
„Aby som bola spravodlivá, pri výrobe siloniek sme museli pletací stroj naprogramovať tak, aby to vyzeralo roztrhane. Predpokladám, že je to pletené týmto spôsobom, rovnako ako tričká s týmto vzhľadom,“ uviedla na obhajobu v rozhovore pre Daily Mail módna návrhárka Natalia Fender.
Ako píše portál iDNES.cz, nešlo o prvú situáciu, kedy známa značka spôsobila rozruch ohľadom svojich produktov. V minulosti za enormnú čiastku predávala špinavé tenisky, ktoré si nájdu svojich priaznivcov aj v súčasnosti.