CLUB30

Milena Holweg pre CLUB30: Odjakživa som bola samostatná, môj úspech je vydretý

„Vyrastala som v generácii, ktorej vždy hovorili toto nedokážeš, lebo si žena, lebo si zo Slovenska…. Keďže som rebel, povedala som si, že to bude tak, ako to chcem ja,“ hovorí v rozhovore pre CLUB30 Milena Holweg.

Ak chceme vychovať novú generáciu úspešných lídrov, musíme začať už dnes. Túto úlohu na seba vzali podnikatelia, členovia CLUB30, ktorí sa zaviazali odovzdať svoje know-how mladým šikovným ľuďom. S členmi CLUB30 (www.club30.sk) sme spravili už niekoľko rozhovorov, nájdete ich na konci tohto príspevku. Okrem členov klub spolupracuje aj s hosťami, inšpiratívnymi osobnosťami, a to formou rozhovorov. Jeden taký poskytla aj Milena Holweg, vedúca divízie Volkswagen v Porsche Slovakia.

Holweg sa narodila v roku 1974, vyštudovala Ekonomickú univerzitu vo Viedni (Vienna University of Economics and Business). V spoločnosti Porsche Slovakia pracuje už trinásty rok, z toho spočiatku ako brand manažér Audi a od roku 2013 ako vedúca divízie Volkswagen. Predtým pôsobila v Porsche Austria (2003-2008) ako projektový manažér pre oblasť CEE a v KTM Sportmotorcycle AG (2000-2003) ako Sales Manager.

O projekte CLUB30

CLUB30 (www.club30.sk) je projekt, ktorý má za cieľ vytvoriť kompaktnú a spoľahlivú platformu pre práve takéto vzdelávanie mladých ľudí. Vybrané osobnosti z podnikateľského prostredia sa zaviazali, že zadarmo formou stáží a priebežného vzdelávania ukážu mladým ľuďom, na čo sa majú sústrediť, ako systematicky pracovať na vlastnej budúcnosti, ako pracovať so sebou i ostatnými ľuďmi. Základom je nielen komunikácia, ale aj uvedomenie si vlastnej hodnoty.

Naším cieľom nie je nahradiť tradičné vzdelanie,“ uvádza Club30 na svojich stránkach. „Naším cieľom je doplniť vzdelanie o praktické skúsenosti a pomôcť odhaliť seba samého. To, čo člena charakterizuje, v čom je jedinečný.“

Ako Club30 ďalej uvádza, jeho zámerom nie je nútiť každého, aby sa stal podnikateľom, ale identifikovať mladých, šikovných a ambicióznych ľudí, ktorí majú chuť zmeniť svet.

INZERCIA

Čo to znamená v praxi?

Členovia klubu ponúknu svoje svoje znalosti a skúsenosti adeptom tým, že ich príjmu priamo medzi seba do každodennej práce. Mladí ľudia sa tak zúčastnia samotného chodu firmy, ako aj rozhodovacích procesov a komunikácie, ktorá vo vnútri firmy prebieha. Adepti sa tak bez záväzku, že raz budú v danej firme musieť pracovať ako zamestnanci, môžu oboznámiť s vedením firiem a ľudí ešte skôr, ako im to umožní ich vlastný kariérny postup. Majú možnosť poučiť sa na chybách iných a nájsť si svojho mentora.

Takýmto spôsobom sa môžu vytvoriť dokonalé základy pre úspešnú novú generáciu slovenských lídrov, ktorí raz povedú nielen firmy, ale i celú krajinu.

Doplnkovou formou vzdelávania je aj inšpirovanie sa významnými osobnosťami z podnikateľskej či akademickej pôdy.

 

Si iný ako ostatní? Dajú ti šancu: Na Slovensko prišiel CLUB30 zameraný na podporu mladých a šikovných

„Výnimoční lídri majú povinnosť postarať sa o ostatných“ | 5 otázok na Vladimíra Ortha, zakladateľa Club30

„Viem, že by som pracovaním pod niekým iba strácala čas“ | 5 otázok na Michaelu Královičovú, člena Club30

„Keď som dostal túto ponuku, neváhal som ani chvíľu,“ hovorí Šulhaň z CLUB30 o výchove lídrov

 

 

 

Pokračujte na ďalší príspevok »